Obserwatorzy

niedziela, 25 października 2015

Koralikowe śliwki

Koralikowe śliwki
 Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło:-)
Po tym jak spadłam i się potłukłam na dwa tygodnie musiałam zapomnieć o meblach. Fakt, że przez pierwszy tydzień nie mogłam robić zupełnie nic. Ale w drugim tygodniu już zaczęło mnie nosić i postanowiłam zrobić coś o czym myślałam już od dawna.

 
Zaglądając na Wasze blogi to i prawie zaczynałam zazdrościć jak widziałam kolejne przepiękne bransoletki.

 
Aż w końcu przyszedł czas, że mogłam spełnić swoje pragnienie. 
A że wszelkie odcienie fioletów, śliwek i innych takich tam niebieskości są mocno obecne w mojej szafie to tym bardziej z ochotą przystąpiłam do zadania i nawet zaczęłam być zadowolona z mojej niedyspozycji:-)
Bo i w końcu mam swoją upragnioną bransoletkę i ta strona zaniedbanego przez mnie bloga może ożyć choć na chwilę.


Skoro już zrobiłam bransoletkę to do kompletu dorobiłam kolczyki.
 

Kulinarnie również dla śliwek ten rok był u mnie wyjątkowy - zrobiłam powidła śliwkowe i sok śliwkowy po raz pierwszy w życiu!



 Dlatego zgłaszam mój mały komplecik do zabawy śliwkowej



25 komentarzy:

  1. No to mnie zaskoczyłaś kochana. Biżutki nigdy bym się nie spodziewała. Pięknie sobie poczyniłaś nie ma co! Komplecik godny wielkiego balu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Elegancki i kunsztowny. Slicznie dobrane kolory. Okazuje się, że nie tylko pięknie odnawiasz mebelki:) Ale to idzie w parze, talent artystyczny MASZ do wszystkiego:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna osoba, która zaskakuje ukrytym talentem. Komplecik śliwkowy świetny, a po meblach to chyba się nie spinałaś, żeby spaść i się potłuc. Fajnie, że wydobrzałaś na tyle by zrobić to zjawiskowe cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to piękny komplet Agnieszko! Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik zrobiłaś, jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko piękny komplecik gratuluję cierpliwość do takich maleństw. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliwek to co niemiara! :-)
    piękne to i eleganckie

    ale ty juz tak po tych szafach nie lataj, bo zobacz jakie opłakane efekty;-(
    mam nadzieję, że kosteczki całe?

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet jest świetny, ależ mi się podobają te różne odcienie fioletu :)
    I proszę mi tu nie narzekać, że wstyd czy coś tam :-) (no dobra, wiem, że to był żart) :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplet. Fiolet uwielbiam. Podziwiam cierpliwość do tych elemencików na bransoletkę. Jedną taką zrobiłam czy dwie i powiedziała sobie że to ostatnia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś jak to pięknie wszystko wykonałaś ,cudny komplecik .Tyle różnych śliwkowych odcieni tu mamy ,tyle pięknych koraliczków ,że nic tylko podziwiać i nacieszać oczęta takimi widokami.
    Kiedyś może też dojdę do tego co o jak się robi ,póki co na razie cieszę sie ,że udało mi się zrobić kilka szambelek z koraliczkami.Małymi krokami do celu .
    Linka już usuwam,a skoro piszę ten komentarz tzn że przeczytałaś moją wiadmość na fb i mogę teraz pisać .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny komplet . Bardzo mi się podoba. Uwielbiam bransoletki a ta jest prześliczna .Pozdrawiam



















    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny zestaw! :) Jestem oczarowana projektem i wykonaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny nietuzinkowy komplecik biżuteryjny. Wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i elegancki komplet biżuteryjny powstał. Taki efekt niech rekompensuje ból potłuczenia. Mam nadzieję, ze teraz juz wszystko jest ok ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa. W beadingu czy jak to się tam nazywa dopiero raczkuję i wiem, że jeszcze daleka droga przede mną żeby osiągnąć jaką w miarę przyzwoitą perfekcję. Dlatego tym bardziej Wam dziękuję, że wlewacie we mnie wiarę, że może kiedyś podołam :-))) Całe szczęście kiepska pogoda w dniu robienia zdjęć nieco ukryła defekty mojej pracy, ale komplecik i tak noszę z dumą :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i elegancki komplecik! Idealnie dobrane kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ten komplet jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny komplecik w szczególności bransoletka jest świetna pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Świerne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wypada gratulować uszczerbku na zdrowiu, ale jak takie cuda poczyniłaś ? To może lepiej Ci życzyć duuuużo wolnego czasu, żebyś mogła nową pasję rozwijać ? Bez upadków i boleści ?
    Niesamowita Ci ta biżuteria wyszła - piękna, elegancka, z świetnie dobranymi odcieniami koralików. bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś ma do rozdania to chętnie przygarną każdą ilość wolnego czasu :-)

      Usuń
  21. Super śliwkowy komplecik:) świetne kolory i bardzo mi się podoba pomysł na naszyjnik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo modny kolor w tym roku :)- z kanonu Pantone

    OdpowiedzUsuń